Pagina's

maandag 20 januari 2014

Mijn 3 favorieten Chanel nagellak

Ik heb heel wat verschillende merken nagellak in mijn collectie, van Catrice, Essie tot aan Dior maar nooit kunnen ze helemaal tippen bij m'n Chanel nagellak. Ik ben én blijf geobsedeerd door deze geweldige nagellak. De kleuren zijn perfect, het opbrengen van de nagellak is fijn en de nagellak blijft ongeveer zo'n 3-4 dagen mooi.


In dit artikel laat ik jullie mijn 3 favoriete Chanel nagellak zien.
Let's start!



Chanel - Azuré 657

Deze nagellak komt uit de L'ete Papillon zomer collectie 2013.
Het is een metallic blauwe / groene kleur en zelfs bij het zon licht heeft deze nog andere kleuren in petto. Een échte eye-catcher dus. 
Zo'n kleurtje herinnert je aan een vakantie vol zon, zee & party!

2 laagjes nagellak 
Op naar het volgende lakje...

Chanel - Rose Moiré 593
Deze nagellak komt uit de collectie Rouge Allure Moiré 2013.
Het is een mooie draagbare kleur maar door de parelmoer glans er doorheen geeft het zeker iets extra's.


2 laagjes nagellak
En het laatste lakje...

Chanel - Rose Caché 521
Deze nagellak komt uit de herfstcollectie van Chanel Rouge Allure Velvet 2011.
Dit is een mooie nude nagellak, met zelfs in de zon een kleine shimmer.

2 laagjes nagellak

Zo, dit waren mijn 3 favorieten nagellak van Chanel.

Wat is jouw favoriete nagellak?


Liefs,

Renate   










1 opmerking: