Pagina's

zondag 26 januari 2014

Beanies

Ze zijn fashionable, heerlijk warm en al helemaal niet meer weg te denken uit het modebeeld anno nu.
Ik heb het over beanies!




Ik was eerder deze week bij de Action. En tot mijn grote verbazing lagen ze ook dáár in het schap.
Natuurlijk kon ik het niet weerstaan om er ook een aantal mee te nemen.
De prijs is €0,99 per stuk.
Ze zijn in verschillende kleuren, van fluoriserend roze tot aan zwart, zelfs met een ''winterse'' print zijn ze er.
Ook de kwaliteit is goed, ze voelen mooi en zacht aan en voor die prijs hoef je echt geen keuzes te maken ''goh, welke kleur zal ik nemen?''
Vandaar dat ik dat ook niet heb gedaan en een paar minuten later stond ik buiten met 4 verschillende beanies in m'n Action tasje.


Tadaaa.. dit zijn ze!
Fluoriserend roze, zelfs zo fluoriserend dat je ogen er van knipperen. Een fel blauwe, een olijf groene kleur en een basic zwarte kleur.

Ik vind ze heel tof en ben er uiteraard ook heel blij mee.
Wil je ze ook? Mijn advies, ren dan héél snel naar jou dichtsbijzijnde Action winkel want ik verwacht nog meer kapers op de kust.

Heb jij ook beanies?

Liefs,

Renate








2 opmerkingen: