Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

REVIEW: MAX Mineral blush

Ik ga altijd naar de Action met het excuus ''even snuffelen''. Maar ik kom die winkel altijd wel uit met iets in mijn handen. Zo ook deze keer met 3 blushes. Ik zag ze liggen en was meteen verkocht.
Benieuwd? Lees snel verder...





De blushes zitten per stuk verpakt in een kartonnen doosje. Op de achterkant hiervan staan de ingrediënten en welke kleur blush het is. Doordat ik oh zo ongeduldig was heb ik de kartonnen doosjes volledig uit z'n fatsoen getrokken, vandaar dat deze niet op de foto staat.
Door de doorzichtige bovenkant zie je direct de kleur van de blush. Verder zijn het stevige doosjes waar 4,3 gram aan product in zit, en onder de blush zit nog een extraatje, een vakje met daarin een spiegeltje en een kwastje. Wat opzich handig is als je de blush meeneemt bijvoorbeeld op vakantie en je niet al te veel
make-up mee wilt sjouwen, scheelt toch weer!
Het kwastje is gewoon prima te gebruiken. Zelf zou ik er voor kiezen om het op te brengen met een blush kwast maar dat is aan jou zelf.

862 Rose - 868 Pink - 866 Rosewood

Mijn eerste reactie was toen ik de blush swatchte: ''Krijg nou wat, die pigmentatie!!''.
Ik had namelijk absoluut niet gedacht dat er zóveel kleur vanaf zou komen. Let wel op met het aanbrengen van de blush, je brengt waarschijnlijk snel te veel op.

862 ROSE
Dit is een mooie roze blush met een lichte shimmer erin. Als je deze op doet lijkt het net of je een gezond blosje van jezelf hebt.

868 PINK
Dit is een knalroze kleurtje! Zoals bij de andere blush zit er een lichte shimmer in. Maar doordat de pigmentatie zo goed is, zul je goed moeten oppassen bij het opbrengen van deze blush, je wilt natuurlijk niet op een clown lijken. Ik vind het een lieflijk kleurtje.

866 ROSEWOOD
Deze blush lijkt zo op het eerste gezicht wat bruiner dan Rose maar bij swachten is hij eigenlijk één tint rozer dan Rose. Deze doet me denken aan Rose Gold van Sleek (lees hier mijn review).
Mooie gouden shimmers zijn er te zien. Deze blush zal bij veel huidjes mooi staan.

VOORDELEN:

  • De prijs is €0,99 per stuk.
  • Geweldige pigmentatie!
  • Spiegeltje en kwastje, handig voor onderweg!

NADELEN:

  • Je brengt snel teveel van de blush op waardoor je op een clown lijkt.


Het zijn stuk voor stuk prachtige blushes, echte toppertjes, budgettoppers zelfs! Je krijgt voor €0,99 een top pigmentatie. En vind je Rose Gold van Sleek mooi maar i.v.m. de verkrijgbaarheid laat je deze toch elke keer aan je neus voorbij gaan.. Ik presenteer je z'n zusje: Rosewood!
Ik ben blij dat ik de blushes heb gekocht en ik vind ze absoluut het geld waard.


Wat vinden jullie van de blushes?
En welke kleur vind jij het mooist?

Liefs,

Renate

13 opmerkingen:

  1. De swatches zijn zo mooi! Mooie pigmentatie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blushes en fijn prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De donkere kleur vind ik van deze het mooist! XO

    P.S. Deze maand staat in teken van een feestje. Daarom elke maandag een nieuwe win actie. Doe jij al mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat had ik niet gedacht van een blush van de action!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wist niet dat de blushes van de Action zo goed waren. Zelf heb ik een keer een lipgloss gekocht bij de Action waar ik niet zo tevreden over ben. Maar dit prodcut lijkt me wel goed. Ik vind Rose het mooist. Het geeft mij een zomers gevoel.
    Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Make-up is vaak best goed van Action! Ik heb de Rose Blush ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat blijkt wel. Ik ga zeker vaker kijken naar de make-up bij de Action.

      Verwijderen
  7. wauw wat een goed pigment, wist ik helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen