Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Tag: This or that?

Vandaag heb ik een tag voor jullie.
Waarschijnlijk eentje die jullie al vaker voorbij hebben zien komen bij andere bloggers maar het leek me wel leuk om deze ook uit te voeren, zodat jullie me ook wat beter leren kennen.
Bij deze tag is het de bedoeling dat ik een keuze maak tussen twee dingen. Het zijn keuzes die te maken hebben met mode, make-up, verzorging en meer!
Lees snel verder...





Mode

Spijker broek of joggingspak
Ik heb heel graag een comfy broek aan zodra ik thuis kom van mijn werk maar in een joggingspak zul je mij niet vinden. Daarom kies ik voor een spijkerbroek.

Lange mouw of korte mouwen

Jurken of rokken
In beide kledingstukken zal je me niet snel vinden. Jurkjes alleen met feestdagen en een rokje draag ik een paar keer per jaar. Geef mij maar een spijkerbroek!

Streepjes of ruitjes

Teenslippers of sandalen
Van leuke sandalen wordt ik in de zomer heel happy.

Sjaals of hoedjes

Oorknopjes of oorhangers
Absoluut oorknopjes! Ik heb iedere dag oorbellen in maar i.v.m. mijn werk (doktersassistente) zijn oorknopjes fijner en in het weekend ben ik dan gewoon lekker makkelijk en grijp ik ook naar oorknopjes.

Kettingen of armbanden

Hakken of platte schoenen
Op hakken hoger dan 5 cm zie je me niet lopen, dat is niks voor mij. Geef mij maar sneakers.

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen

Jasje of vest
Een heerlijk warm vest! Ook al draag ik zo nu en dan graag een jasje, het maakt een outfit af.


Make-up

Blush of bronzer
Ik heb aardig wat blushes in mijn stash, ze zijn ook zo mooi! Blush is m'n favoriete product die een look pas écht af maakt.

Lipgloss of lipstick

Eyeliner of mascara
Zonder twijfel: mascara.

Foundation of concealer
Ik gebruik niet dagelijks een foundation maar ik grijp wel graag naar mijn concealer voor vervelende plekjes.

Neutraal of kleur

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Lekker makkelijk.

Kwasten of sponsjes
Ohh vreselijk die sponsapplicators die in een oogschaduw doosje zitten! Geef mij maar een kwastje, werkt veel en veel fijner.


Nagels

OPI of China Glaze

Lang of kort
Eigenlijk daar tussen, niet te lang en niet te kort. 

Acryl of natuurlijk

Felgekleurd of donker
Hoe neutraal ik ben met make-up, kan het me niet gek genoeg met m'n nagels.

Met nailart of zonder nailart


Lichaam

Parfum of bodyspray
Ik draag iedere dag parfum. Al van kleins af aan ben ik bezig met parfum. Ik denk zelfs dat oililly een van mijn eerste parfum was. 

Lotion of body butter

Douchegel of zeep
Zeep is zo'n gedoe.

Lush of andere merken


Haar

Krullend of stijl

Knot of paardenstaart
Eigenlijk beide maar een paardenstaart is makkelijker. 

Schuifspeldjes of clipjes

Haarlak of gel

Lang of kort
Heel m'n leven lang heb ik al lang haar. Ik heb het een keer af laten knippen tot aan m'n schouders, nou dat was me wat, ik ben 2 weken van slag geweest omdat ik het ''miste''. Dat dus nooit meer.

Licht of donker

Lok of pony

Los of vast
Sinds ik werk als doktersassistente bij een huisarts heb ik vrijwel iedere dag mijn haar wel vast, in een staart of een vlecht, lekker makkelijk. Ik hou wel heel erg van makkelijk, he? Haha.

Haar

Regen of zonneschijn

Zomer of winter
Zomer. Ook al ben ik midden in de winter jarig, namelijk 28 december.

Herfst of lente

Chocolade of vanille
Welk meisje houdt er nou niet van chocolade? Ik ben er dol op!

Westen of Oosten



Wil je de tag over nemen voor je eigen blog, dat mag natuurlijk altijd!

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke tag! Ik heb hem ook een keer gedaan, maar alweer een tijdje terug. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke tag is dit! Leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen