Pagina's

vrijdag 21 februari 2014

My life in 20 questions tag


Ik heb vandaag de tag 'my life in 20 questions' voor jullie. Een vragenlijstje over van alles en nog wat waardoor jullie me weer wat beter leren kennen.
Let's start!




Wat is je lievelingskleur?
Taupe. Een rustige aardetint, daar hou ik van.

Wat is je favoriete nummer?
Nummer 8.

Wat is jouw droom carrière?
Ik werk nu als doktersassistente in een huisartsenpraktijk en dit vind ik super leuk! Ik heb het reuze naar mijn zin. Ik wil me hier steeds verder in blijven scholen en ook steeds meer verantwoordelijkheden krijgen op m'n werk.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ik ben een échte Brabander, met dialect erop en eraan. Ik zou dus ook het liefst in Noord-Brabant blijven wonen. Wel in een stad, niet in een saai en suf dorp waar ik nu woon.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Met mijn eigen auto natuurlijk! De fiets en de trein gaat ook wel. Ik heb afgelopen zomer voor het eerst gevlogen, wat ik spannend vond maar op zich prima te doen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen natuurlijk. Ik hou ook van shoppen en lees graag op z'n tijd een boek.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Bij Esprit kan ik altijd slagen. Ook ga ik graag naar Only of Vero Moda en Zara heeft soms ook leuke dingen.

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik heb geen artiest waar ik fan van ben. Alhoewel het me wel heel gaaf lijkt om een keer naar een concert te gaan van Armin van Buuren, vaak zie je zo'n zaal helemaal los gaan.

Wat is je favoriete thee smaak?
Als het maar zoet is! Aardbeien, bosvruchten etc.

Verzamel je iets?
Miniatuur parfum flesjes. De teller staat nu op meer dan 150 flesjes.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Als eerste een 2.55 Chanel tas kopen. Dat is nou echt mijn droomtas! En voor de rest, een deel aan m'n ouders geven en verder rentenieren. Ik zou niet naast m'n schoenen gaan lopen, zo'n type ben ik niet.

Wat is je favoriete make-up merk?
Absoluut Chanel.

Wat is je favoriete seizoen?
De Lente. Niet te warm en niet te koud. Alles staat in bloei, oké dat is heel cliché maar toch is het wel werkelijk zo. De mensen zijn weer heel vrolijk.

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht. Ik heb rolluiken en zelfs die moeten dicht, al is het 30 graden buiten. Alles moet pot dicht haha!

Wat eet je het liefst?
Brood, gewoon met beleg of met zelfgemaakte kip-saté. Of natuurlijk zelf gemaakte frietjes.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik een passie heb voor make-up en dit graag met anderen wil delen. Velen om mij heen hebben niet zoveel met make-up en op het internet zijn er genoeg anderen die deze passie wel met mij delen. En ik vind het leuk om te schrijven en sociale contacten op te doen.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee. Alhoewel ik wel standaard iedere maand het tijdschrift Fashionista koop.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen draaide ik me nog eens lekker om in m'n warme bedje!

Wat is je favoriete parfum?
De exclusieve geur Beige van Chanel. Deze heb ik gekregen voor mijn 21ste verjaardag. Een heerlijke geur en ik vind het ook speciaal dat deze alleen exclusief te koop is in de boetiek van Chanel in Amsterdam.


Zo, het vragen lijstje is weer ingevuld. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Jullie mogen deze tag gerust over nemen!


Liefs,

Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten