Pagina's

vrijdag 14 maart 2014

HOT OR NOT: jelly shoes



Als kind kreeg je ze aan, maar ze waren wel vet handig om die vervelende schelpen op het strand te ontwijken.
Je vond ze vreselijk om aan te hebben, je kreeg er zweetvoeten van en uiteindelijk zaten er toch altijd allerlei steentjes in. Maar je liep er toch op.




Deze zomer spotten we de jelly shoes. Fashionista's zijn fan van deze plastic schoenen en dan het liefst nog de variant met de blokhak.
Deze waterschoenen inclusief jeugdsentiment brengen allerlei herinneringen naar boven!
En, ga jij deze zomer ook voor de waterschoentjes?

ASOS €14,05 
ASOS €35,12

Maar... om je outfit helemaal af te stijlen vond ik ook nog deze jelly bag.


TOPSHOP €44,-

Ik laat deze trend toch aan me voorbij gaan. De tas daarentegen vind ik wel heel leuk! Daar zou ik zo mee rond lopen maar als ik hier in het dorp loop met waterschoenen, overdag, zonder bikini, verklaren ze me voor gek haha!

Maar, nu is de vraag voor jullie, wat vinden jullie van de comeback?

HOT OR NOT?


Liefs,

Renate

1 opmerking: