Pagina's

woensdag 19 maart 2014

Pink explosion


Vandaag laat ik jullie mijn 3 favoriete roze lipsticks zien van Chanel.
Kijk mee..



De Rouge Allure lipsticks zitten in een prachtige zwarte huls. Je kan op het gouden 'dopje' klikken en dan komt de lipstick eruit.
Dit geeft zo'n luxe gevoel.



Dit is de kleur 88 évanescente.
Het is een oud-roze kleur. Deze kan je rekenen tot de categorie my lips but better.



Dit is de kleur 129 surprenante.
Het is een mooie roze kleur met een lichte shimmer erin. 



Dit is de kleur 95 enjouée.
Ook dit is een mooie roze kleur. Iets feller dan de vorige en hier zitten geen shimmers in.


Hier zie je swatches van de verschillende lipsticks.



Hebben jullie een favoriete roze lipstick in jullie stash?

Liefs,

Renate

7 opmerkingen:

  1. wauw wat een luxe dat je er zoveel hebt! die laatste vind ik het mooist<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooie kleurtjes! Zelf heb ik niet veel lipstick in mijn stash, alleen een koraaltintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sticks, mijn favoriete lipstick is Candy Yum Yum van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw prachtige kleurtjes die licht roze ziet er ook mooi uit x

    BeantwoordenVerwijderen