Pagina's

zondag 23 maart 2014

TAG: bloggerboekje

Ik zag deze TAG voorbij komen bij Evelien en ik vond hem gelijk zo leuk dat ik de TAG wel móest overnemen! Het is net een vriendenboekje wat je invult met allerlei random vragen. Ik heb hier en daar de vragen wat aangepast omdat ik bijvoorbeeld niet meer op school zit.
Lees snel verder als je me beter wilt leren kennen :)




Naam: Renate
Leeftijd: 21 jaar
Geboortedatum: 28 december
Broers / zussen: Geen. Toen ik een stuk jonger was vond ik dit altijd jammer, ik miste soms een maatje om mee te spelen maar het voordeel was dat ik nooit hoefde te delen. Nu vind ik het wel prima zo.
Lengte: 1,70
Beroep: Doktersassistente in een huisartsenpraktijk.
Wat vindt je het leukst aan je beroep: De omgang met patiënten. Wij hebben voornamelijk ouderen in onze praktijk (denk aan 80+) en dat vind ik persoonlijk wel een hele leuke doelgroep om mee te ''werken''.
Hobby's: Shoppen, bloggen, op z'n tijd een boek lezen.
Favoriete schrijver: Helen Vreeswijk. Zij heeft bij de recherce gewerkt en van haar ervaringen heeft ze verschillende boeken geschreven, zoals Eerwraak, De Stalker en Loverboys.
Favoriete tv programma: Celblok H.
Favoriete serie: G.t.s.t.
Favoriete film: The Shawshank Redemption & The Green Mile.
Favoriete eten: Eigen gemaakte saté maar een boerenomelet gaat er ook in!
Ik ben goed in: Mensen vrolijk te maken en te laten lachen. Overal positiviteit uit te halen.
Ik heb een hekel aan: Drukte. Vervelende en dwingende mensen.
Droomberoep: Ik ben nu doktersassistente en dit doe ik met veel plezier. Ik volg regelmatig cursussen en in de toekomst, over 1 á 2 jaar, wil ik waarschijnlijk de opleiding tot praktijkondersteuner gaan volgen.
Wat zou je graag willen: Een 2.55 Chanel bag, in de kleur donker blauw. Nu nog een sponsor vinden haha!
Favoriete blog: www.aboutfashion.nl, www.livelifegorgeous.nl, www.beautyscene.nl & www.kellista.nl.
Favoriete blog onderwerp: Beauty.
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Dat mensen met veel plezier iedere keer weer terugkeren naar mijn blog en een reactie achterlaten.
Blogdromen: Een event bezoeken en daar andere bloggers te ontmoeten. En natuurlijk iedere dag weer meer volgers te krijgen.
Wat is je grootste bloggertip: Deel je passie en laat dit ook terug zien in je artikels. Blijf dicht bij jezelf met bloggen!

Neem deze TAG gerust over... 

Liefs,

Renate

P.S.
Volg je me ook al op bloglovin?

2 opmerkingen: