Pagina's

maandag 7 april 2014

Make-up Monday: metallic look


Voor deze Make-up Monday heb ik gebruik gemaakt van twee Sleek palettes.
Het palette Oh So Special en Garden of Eden. Het ene palette is met meer peachy achtige kleuren en het andere palette is met veel groen tinten.
Kijk je mee wat ik er deze maandag weer van heb gemaakt?

Ik heb uit het palette Oh So Special de kleuren Bow, The Mail en Organza gebruikt.
En uit het palette Garden of Eden heb ik de kleuren Evergreen en Fauna gebruikt.


Zoals altijd begin ik met een naakt oog. Ik heb al de primer van Urban Decay opgebracht.
Ik heb de kleur Bow aangebracht over m'n hele ooglid tot aan m'n wenkbrauw bot, deze kleur is een matte huidskleur. Je kunt ervoor kiezen om een highlighter onder je wenkbrauw aan te brengen maar er zit al zoveel shine in de rest van de look dat ik hiervoor gekozen heb.


De kleur The Mail breng ik voor iets wat diepte in mijn crease aan. Dit is een licht bruine matte kleur.


De kleur Evergreen breng ik aan over m'n ooglid. Niet helemaal maar ongeveer voor 2/3.
Deze kleur heb ik meerdere keren opgebouwd zodat het meer intenser wordt. Het is een koel groene kleur, met hier en daar wat metallic.


Omdat de kleur Evergreen (zie hierboven) wat metallic bevat vond ik het wel leuk om daar een kleur in over te laten lopen die dat ook bevat. En tadaa.. Dat is Organza. Deze breng ik aan over m'n binnenste ooghoek.


Om de look nog meer af te maken heb ik eyeliner opgebracht en een lik mascara. Voor de verandering heb ik de mascara van L'oreal False Lash Telescopic gebruikt.


En om wat in de metallic sfeer te blijven heb ik op mijn onderste wimperrand de kleur Fauna aangebracht, ook voor 2/3. En naar mijn binnenste ooghoek toe heb ik Organza aangebracht.



En dit is de look. Lekker veel metallic maar toch heel fris! I love it!
Hier nog wat full face foto's.




Op mijn lippen draag ik Catrice Matt About Pink. Mijn foundation is van Chanel Perfection Lumière. Verder heb ik Essence Sunclub gebruikt als bronzer en om de boel een beetje te shapen.

Wat vinden jullie van deze ooglook?
Gebruiken jullie wel eens groene oogschaduw?

Liefs,

Renate

7 opmerkingen: