Pagina's

woensdag 12 februari 2014

Chanel boek


Ik ben op 18 december samen met m'n moeder naar de tentoonstelling Chanel: de legende geweest die te zien was in Den Haag.
Deze tentoonstelling was van 12 oktober t/m 2 februari 2014 in het museum te zien.




Natuurlijk was er ook een shop in het museum waar vele dingen van Chanel te koop waren. Van dvd's 'behind the scenes' tot aan allerlei boeken. Nu gaat m'n hartje altijd sneller kloppen van het zien van die mooie fashion boeken. Behalve dat het heel mooi staat in je kamer is het natuurlijk ook leuk voor de 'heb'. Helaas hing er aan sommige boeken ook een aardig prijskaartje.
Maar mezelf af en toe een cadeautje geven mag ook. En ik bedacht me, de kans is klein dat ik ooit nog zo'n kans krijg om een tentoonstelling te zien én de keuze te hebben uit zoveel mooie boeken.

Daarom koos ik voor dit mooie exemplaar.
Het bestaat uit 3 kleinere boeken die in een mooie kartonnen omhulsel zitten. Een boekje gaat over juwelen, het andere over parfum / make-up en het laatste boekje gaat over Coco Chanel zelf en de mode van toen tot nu.
De tekst is in het Engels geschreven maar niet het hele boekje bestaat uit lezen, lezen en nog eens lezen. Zeker niet, het is ook mooie plaatjes kijken!

De prijs hiervan was €71,95. Dat is natuurlijk niet mis voor een paar boekjes maar ik vind het het geld dubbel en dwars waard. Ik ben gek van items van Chanel en daarom móest ik dit wel kopen anders had ik er absoluut spijt van gehad.

Genoeg gekletst nu. Kijken jullie mee?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten