Pagina's

zondag 16 februari 2014

Shoplog huishoudbeurs

Gisteren ben ik samen met mijn moeder en oma naar de huishoudbeurs geweest in Amsterdam. Dit is eigenlijk de laatste jaren een vaste prik / uitje om met 3 generaties naartoe te gaan. Een héél leuk detail, ik had 2 kaartjes gewonnen voor de huishoudbeurs / BFF event (dankjewel Bertine!), wat het dus extra leuk maakte.
Pak een kopje thee, iets lekkers en kijk mee naar al m'n aankopen!





Ik heb vooral make-up geshopt maar ook mooie sieraden en een mooie tuniek (ook te dragen als jurkje). 
Wat altijd zo leuk is aan de huishoudbeurs is dat ze goede aanbiedingen hebben. Nu dit jaar was het BFF event nieuw. Dit was een speciale hal ingericht voor meiden tussen de 13 en 25 jaar oud. Hier was van alles te doen, leuke stands met sieraden, make-up, boeken en je kon zelfs catwalk lessen volgen bij Mariana Verkerk (bekend van HNTM), ook leuke DIY's waren aanwezig!




Dit is een tuniek /  jurkje van het merk ''Enelle''. Het is een vrij recht model maar toch licht getailleerd. Het jurkje heeft vlinder mouwen, wat ik persoonlijk wel chique vindt ogen.
Op de rug heeft het een mooi detail, een rits, deze loopt tot ongeveer halverwege je rug. 
De kleur is donkerblauw, een makkelijke en veilige kleur.
De originele prijs hiervoor was €79,90, maar ik heb hier €39,95 voor betaald.


Ook vaste prik waar ik naartoe ga op de huishoudbeurs is de stand van Rimmel. Hier bieden ze 3 make-up producten aan en het 4e item, een nagellak naar keuze, krijg je van hun gratis.
Dit vind ik een hele goede deal! Dus dat laat ik zeker niet aan me voorbij gaan. 

Ik heb gekozen voor de bronzer 021 sun light, deze gebruik ik altijd voor het shapen of straks in de zomer voor dat ''lekkere'' kleurtje. De exaggerte eyeliner in de kleur zwart en de lasting finish colour rush balm in de kleur 220 rumour has it, gingen ook mee. Van Rimmel kreeg ik een nagellak cadeau, ik koos de kleur 610 pompous, dit is een donker paarse kleur met veel verschillende kleuren glitters. 



Op het BFF event stond de stand Alice & Jo, zij verkopen o.a. Sleek, real techniques kwasten, Barry M nagellak en EOS lippenbalsem. Met deze producten stonden ze dus ook op het event.

Ik heb 3 palettes gekocht van Sleek, ik heb er al 2 in mijn bezit en de pigmentatie van de kleuren is zo goed! 
Ik heb gekozen voor ''Garden of Eden'', ''Au Naturel'' en ''Oh So Special''. Ook koos ik voor de blush ''Rose Gold''. Ik heb hier al veel over gelezen en was hier heel benieuwd naar. 
De palettes waren €10,00 per stuk en de blush was €5,50.



Op naar de sieraden, zijn het geen mooierds? 
Bij de stand MKM design zijn er altijd hele leuke deals, de oorbellen voor €1,50 en armbanden voor €3,00.
Ik heb gekozen voor een mooie zilverkleurige slavenarmband, deze is nikkelvrij. En voor 3 verschillende oorbellen die perfect zijn voor m'n werk. Ik wil toch graag oorbellen dragen maar grote hangers is niet ideaal. 

De andere 2 armbandjes die je ziet zijn van het merk BIBA. Het zijn hele leuke, vrolijke en speelse armbandjes. Deze kocht ik bij een andere stand. Ze kosten €15,00 per twee stuks. 


En op de valreep zag ik voor €10,00 dit pincet van Tweezerman. Dit schijnt dé pincet onder de pincetten te zijn. Normaal heb ik altijd een simpele pincet van de drogist, wat opzich prima werkt maar ik wilde dit ook wel heel graag proberen. En zeg zelf, de kleur is toch geweldig! 

Als jullie ergens reviews en/of swatches van willen zien, laat het me dan vooral weten!

Gaan jullie nog een dagje naar de huishoudbeurs?


Liefs,

Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten