Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

REVIEW: Biosilk silk therapy


Ik gebruik al een hele tijd met veel liefde het serum van Biosilk. Naast dat deze serum heerlijk ruikt, werkt hij ook nog eens heel fijn voor mijn haar. Het ziet er niet alleen een stuk gezonder uit maar dat is het ook!
Lees snel verder voor mijn review.



Biosilk silk therapy is een serum voor je haar. Zowel te gebruiken op droog als vochtig haar. Ook beschermt het je haar tegen warmte van bijvoorbeeld de föhn, stijl- en krultang.
Het serum herstelt de beschadigde gedeeltes in het haar zoals dode en gespleten haarpunten.
Naast dat het serum ontzettend lekker ruikt geeft het ook een mooie glans aan je haar.


Het flesje heeft een handig klik dopje waarmee je zo het serum eruit krijgt. Je hebt maar een klein beetje nodig voor je haar. Ik gebruik maar een aantal druppels van het serum. En ik heb vrij lang haar dus als je korter haar hebt, zal je nog minder nodig hebben. Ik gebruik het altijd vanaf de helft van mijn haar naar beneden bij de puntjes.

Ik gebruik het serum eigenlijk altijd als ik mijn haar heb gewassen, dan droogt het namelijk mooi en glanzend op. Heel af en toe als mijn haar springerig is en écht niet wilt zitten, dan doe ik ook wat serum in mijn droge haar.

Wat ik al eerder vertelde is de geur. Oh, de geur is hemels! Het is een geurtje dat het lijkt alsof je net bij de kapper vandaan komt. Elke keer als ik Biosilk gebruik, ruik ik dat heerlijke geurtje om me heen. Zelfs mensen om me heen geven me complimenten dat m'n haar lekker ruikt.

Biosilk silk therapy is verkrijgbaar bij Douglas. De prijs is €16,80 voor een flesje van 50 ml.
Het serum is verkrijgbaar in 50 ml, 150 ml en 350 ml.

VOORDELEN:

  • Het geeft je haar een mooie glans.
  • Het herstelt je haar en beschermt je haar tegen de warmte van stylingtools zoals een föhn.
  • Het serum plakt niet.
  • De geur is heerlijk!
  • Zuinig in gebruik.

NADELEN:


  • De prijs zou een nadeel kunnen zijn.
  • Je kan snel teveel gebruiken en dan gaat het mooie effect verloren, dan wordt het namelijk snel vettig.


Sinds ik het serum van Biosilk gebruik wil ik niet anders meer. Mijn haar is er zoveel gezonder op geworden. Het geeft een mooie glans aan mijn haar en de gespleten haarpunten verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ik heb er het geld voor over want je doet er zo lang mee en het is heel fijn spul. I love it!


Wat vinden jullie van deze review?
En zijn jullie al bekend met Biosilk silk therapy?

Liefs,

Renate

1 opmerking:

  1. ja de geur is echt super lekker! ik gebruikte dit eerst ook altijd in nat haar, maar sinds mijn kapster het in mijn droge haar deed, doe ik dat ook, Verstevigende mousse in nat haar en dit op mijn droge haar! love it!

    BeantwoordenVerwijderen