Pagina's

zondag 2 maart 2014

Parfum van de maand februari


Februari is alweer om gevlogen. Terwijl het helemaal niet op februari lijkt, het lijkt namelijk net of het lente is! 's Morgens fluiten de vogeltjes al namelijk. Wat heerlijk wakker worden is en je wordt er zo vrolijk van.
Ik word ook vrolijk van de geur Davidoff Cool Water Sea Rose. Deze heb ik sinds kort maar het is nu al een favoriet.



De omschrijving van de geur is als volgt:
''Sea Rose opent met een subtiele top van nashi peer. het geurige Japanse fruit geeft een heerlijk voorproefje van deze unieke geur. Meteen na de opening volgt een rijke en verfijnde compositie, zorgvuldig gecreĆ«erd rond de zoete nooit van pioenrozen. Dit unieke bouquet vormt de essentie van Sea Rose. Een charmant vleugje van jeugd en onschuld. Het absoluut vrouwelijke hart biedt een subtiel contrast met de basisnooit van muskus die geleidelijk een nieuwe dimensie onthult, een krachtig en adembenemend vleugje sensualiteit.'' 

De geur wordt omschreven als een zachte en verfijnde geur met subtiele geurnoten die heel draagbaar zijn.
Het is een heerlijke frisse en zomerse geur. Een tikkeltje zoet maar absoluut fris.
De geur blijft subtiel hangen maar later op de dag is de geur weg, wat ik wel jammer vindt.

De verpakking vind ik er ook mooi uit zien. Het flesje is licht roze met zilverkleurige lijnen en letters. Het ziet er heel netjes uit en is niet te druk of te opvallend. Tevens heeft het een hele sierlijke vorm.
Het is wel lastig vast houden met een hand. Zulke grote handen heb ik namelijk niet en het is een fles van 100 ml en ben toch bang dat ik de fles uit m'n handen laat vallen.


Ik vind het een heerlijke geur en ik denk dat deze geur in de zomer ook heerlijk zal zijn.

De geur is verkrijgbaar in 30 ml, 50 ml en 100 ml.
De prijs is €64,95 voor 100 ml.

Ken jij deze geur ook al?

Liefs,

Renate

1 opmerking: